Dieta Wegetariańska to wersja diety standard wyłączająca z jadłospisu mięso oraz jego przetwory, pozostawiając jednocześnie jajka oraz nabiał oraz nasiona roślin strączkowych. To świetny wybór dla osób pragnących zdrowo się odżywiać, świadomie rezygnując przy tym z potraw mięsnych- ze względów zdrowotnych, czy indywidualnych. Wszystkie posiłki komponowane są w taki sposób aby zapewnić Ci odpowiednią ilość białka, węglowodanów i tłuszczy.
Dieta składa się z pięciu posiłków dziennie: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja.

1500 kcal
od 49.50 zł/dzień
  • -50 zł rabat przy zamówieniu na 20 dni

Zamów

1800 kcal
od 50.00 zł/dzień
  • -50 zł rabat przy zamówieniu na 20 dni

Zamów

2000 kcal
od 50.50 zł/dzień
  • -50 zł rabat przy zamówieniu na 20 dni

Zamów

Nie wiesz jaka dieta jest dla Ciebie odpowiednia?

Skorzystaj z darmowej porady na Naszym czacie lub telefonicznie z Naszym dietetykiem

731 98 98 98
kontakt@fitkurier.pl

W tym tygodniu

Poniedziałek

  • Śniadanie: Owsiane parfait z jogurtem straciatella, gruszką i orzechami włoskimi
  • II Śniadanie: Super smoothie z buraka i malin
  • Obiad: Falafel pieczony podawany na fasolce szparagowej z puree z pieczonego selera
  • Podwieczorek: Tortilla z papryką
  • Kolacja: Pasta z awokado i groszku z pieczywem

Wtorek

  • Śniadanie: Owsianka kokosowa z musem z jabłka i malin
  • II Śniadanie: Kuleczki rafaello z kaszy jaglanej
  • Obiad: Tofu ala Uncle Bens z ryżem i kalafiorem
  • Podwieczorek: Kremowa zupa z kukurydzy z mleczkiem kokosowym i fit popcornem
  • Kolacja: Sałatka z pieczonej rzodkiewki i migdałów

Środa

  • Śniadanie: Pasztet z grochu z paloną cebulą i glazurą musztardową z pieczywem
  • II Śniadanie: Truskawkowy budyń jaglany z bananem i mandarynką
  • Obiad: Kotlety z kalafiora w sosie chrzanowym z surówką z buraka i gruszki i pieczonymi ziemniakami
  • Podwieczorek: Gazpacho z grzankami
  • Kolacja: Gryczana brukselka

Czwartek

  • Śniadanie: Ryżowianka z prażonymi jabłkami i orzechami
  • II Śniadanie: Meksykańska zupa chili sin carne
  • Obiad: Kotlety z marchewki z kaszą kuskus i brokułem
  • Podwieczorek: Ciasto marchwiowo-cynamonowe
  • Kolacja: Roladki z tortilli z grillowaną cukinią, awokado i hummusem z sałatką z ogórkiem

Piątek

  • Śniadanie: Omlet z pieczarkami i kukurydzą z sosem czosnkowym na jogurcie greckim
  • II Śniadanie: Deser gruszkowy z jogurtem i kokosową kruszonką
  • Obiad: Kotlety brokułowe, Pieczarki z pieca z cebulką, Puree z ziemniaka i zielonego groszku
  • Podwieczorek: Koktajl brzoskwiniowy z chia i miętą
  • Kolacja: Tajska sałatka

Sprawdź gdzie dowozimy

  • Busko-Zdrój (powiat)
  • Staszów (powiat)
  • Pińczów (powiat)
  • Jędrzejów (powiat)
  • Kielce (miasto)