Dieta Wegetariańska to wersja diety standard wyłączająca z jadłospisu mięso oraz jego przetwory, pozostawiając jednocześnie jajka oraz nabiał oraz nasiona roślin strączkowych. Dieta ta nie wyklucza jednak ryb. To świetny wybór dla osób pragnących zdrowo się odżywiać, świadomie rezygnując przy tym z potraw mięsnych- ze względów zdrowotnych, czy indywidualnych. Wszystkie posiłki komponowane są w taki sposób aby zapewnić Ci odpowiednią ilość białka, węglowodanów i tłuszczy.
Dieta składa się z pięciu posiłków dziennie: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja.

1500 kcal
od 49.50 zł/dzień
  • -50 zł rabat przy zamówieniu na 20 dni

Zamów

1800 kcal
od 50.00 zł/dzień
  • -50 zł rabat przy zamówieniu na 20 dni

Zamów

2000 kcal
od 50.50 zł/dzień
  • -50 zł rabat przy zamówieniu na 20 dni

Zamów

Nie wiesz jaka dieta jest dla Ciebie odpowiednia?

Skorzystaj z darmowej porady na Naszym czacie lub telefonicznie z Naszym dietetykiem

731 98 98 98
kontakt@fitkurier.pl

W tym tygodniu

Poniedziałek

  • Śniadanie: Owsiane parfait z jogurtem straciatella, gruszką i orzechami włoskimi
  • II Śniadanie: Super smoothie z buraka i malin
  • Obiad: Falafel pieczony podawany na fasolce szparagowej z puree z pieczonego selera
  • Podwieczorek: Tortilla z papryką
  • Kolacja: Pasta z awokado i groszku z pieczywem

Wtorek

  • Śniadanie: Owsianka kokosowa z musem z jabłka i malin
  • II Śniadanie: Kuleczki rafaello z kaszy jaglanej
  • Obiad: Tofu ala Uncle Bens z ryżem i kalafiorem
  • Podwieczorek: Kremowa zupa z kukurydzy z mleczkiem kokosowym i fit popcornem
  • Kolacja: Sałatka z pieczonej rzodkiewki i migdałów

Środa

  • Śniadanie: Pasztet z grochu z paloną cebulą i glazurą musztardową z pieczywem
  • II Śniadanie: Truskawkowy budyń jaglany z bananem i mandarynką
  • Obiad: Kotlety z kalafiora w sosie chrzanowym z surówką z buraka i gruszki i pieczonymi ziemniakami
  • Podwieczorek: Gazpacho z grzankami
  • Kolacja: Gryczana brukselka

Czwartek

  • Śniadanie: Ryżowianka z prażonymi jabłkami i orzechami
  • II Śniadanie: Meksykańska zupa chili sin carne
  • Obiad: Kotlety z marchewki z kaszą kuskus i brokułem
  • Podwieczorek: Ciasto marchwiowo-cynamonowe
  • Kolacja: Roladki z tortilli z grillowaną cukinią, awokado i hummusem z sałatką z ogórkiem

Piątek

  • Śniadanie: Omlet z pieczarkami i kukurydzą z sosem czosnkowym na jogurcie greckim
  • II Śniadanie: Deser gruszkowy z jogurtem i kokosową kruszonką
  • Obiad: Miruna pieczona z porem i pestkami dyni, Pieczarki z pieca z cebulką, Puree z ziemniaka i zielonego groszku
  • Podwieczorek: Koktajl brzoskwiniowy z chia i miętą
  • Kolacja: Tajska sałatka

Sprawdź gdzie dowozimy

  • Busko-Zdrój (powiat)
  • Staszów (powiat)
  • Pińczów (powiat)
  • Jędrzejów (powiat)
  • Kielce (miasto)